Jag har en svag karaktär när det gäller godsaker...

Har någon provat Estrella's indian cheddar popcorn?!! Som bomull för hjärtat! (i dubbel bemärkelse).  Ikväll ska jag och sonen dela på en sådan påse! Sambon har inflammation i käken så han kan bara dricka vatten (moahahahaaa...more for meee!). Jag har varit (nej, är är ett bättre ord...jag går på avvänjning) en storkonsumerare av diverse godsaker. Jag menar godis äter de flesta på fredagar och lördagar...jag tog och utvidgade det till söndagar, eftersom det oxå är en helgdag! Sen har vi ju onsdag som är veckans "lillördag"...då måste ju tisdag bli "lillfredag" och torsdag "lillsöndag"?  Sedan en månad tillbaka har jag dragit ner på frossandet. Endast lördagar och då bara lite.

Jag har lyckats gå ner 7 kg sedan 5/1 så något gör jag ju rätt ;) Men eftersom jag jobbar hela helgen så blir idag, min lördag! Så nu bär det av mot soffan! Jag ska sätta på min älskade värmefilt och mysa ner mig ordentligt. Det är -22 grader ute och det känns ända in i märgen.

Ha en fin kväll!!



 

 

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design