Glad!

Idag är det min "vägningsdag". Varje torsdag sedan den 5e januari har jag vägt mig enligt viktväktarnas program.

Lyckan var fullkomlig idag när jag, med den obligatoriska ångesten, försiktigt smög upp på vågen som visade -10 kg! "bara 14 kg kvar till min målvikt!!

När jag förde in vikten i VV's kostprogram så stod det "grattis! du har nått din 10%...någonting?, så passa på att fira lite extra". Fira lite extra? Haha, just "fira lite extra" var orden som stjälpte min viktnedgång förra gången...och alla andra gånger jag har försökt. Kanske jag tar en extra köttbulle till middagen ikväll...

 

 

CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. Suveränt att gå ner 10 kg!!

    Svar: Jo vi har dalmatiner..tre stycken för att vara exakt. En hane på 12 år, och två tikar på två respektive sex år.

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design