Jahapp...

Tack för den här tiden. Du har varit en pärla, fungerat felfritt och fått oss att lukta gott i många år.
Jag kommer att sakna ditt ljud! Speciellt dom  sista mÃ¥naderna när det lät som att du skulle explodera...Alla kartongbitar jag fick trycka fast mellan dig och bänken för att du inte skulle hoppa iväg, ut över tvättstugegolvet.
Idag gav du upp helt och hållet! Jag hörde en smäll och när jag kom in fanns det inte en kartongbit i världen som kunde stoppa dig. Du hade hoppat ut en halvmeter och inte ens jag kunde hålla fast. I ren panik drog jag ut din kabel och då släppte trumman. Pang, sa det...

Jag är i alla fall glad att du skonade mina favoritkläder som fick sig en sista tur. Kändes lite speciellt sådär.

Med en tÃ¥r i ögonvrÃ¥n säger jag farväl till min älskade tvättmaskin...Torktumlaren  kommer inte att vara densamma utan dig, och inte jag heller.

CONVERSATION

1 kommentarer:

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design