Presentpåse

Det finns fina papperspåsar att köpa lite här och där men jag tycer att det är lite för tråkigt att bara ge bort en vit eller brun papperspåse så jag vill gärna "piffa" upp dem lite ;) Till den här påsen har jag använt lite mönstrade papper och spets. I mitten sitter ett vykort med sött motiv (alla papper och vykortet är från Maja Design).

Jag virkade även en liten kanin som fick följa med påsen till en söt liten tjej (försenad julklapp). Just nu håller jag på med ytterligare ett virkningsprojekt till min lillasyster som ska bli mamma i juni :) Hon ska även få en liten låda med minnes-askar i som "första tanden", "första hårlocken" osv. Till detta ska jag göra en matchande bok "min första bok" där dom kan skriva in längd, sätta in kort, olika upplevelser osv.

 



 


 

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design