Shopping

Jag och Max är lediga idag så vi for iväg ner till Birsta köpcenter och handlade lite.
Max gillar inte att springa i butiker så jag började med att erbjuda den lille herren McDonalds. 40 minuter senare (= ett happymeal plus morötter) så var Max nöjd och positivt inställd till att fara runt i klädbutiker.

Började med Cubus...hittade inte så mycket där. Eller ja, det fanns massor där, men när jag är inställd på vad jag ska ha då ser jag inte skogen för alla träd.

Sedan drog vi vidare till Indiska. Guldgruvan!! Massa snygga plagg på tok-rea. Hittade en snygg klänning för 50(!)kr. Det känns ju nästan som man har vunnit den när den ursprungligen har kostat 599 kr.
Hittade även lite kläder bland nyheter. En mörkgrå kjol, en snygg blus med blommor och en tröja med lite "paisleyinspirerat" mönster som går bra till kjolen.

Max började tjura på lite efter 40 minuter på Indiska. Han ville ju oxå handla kläder, så vi gick till H&M där han hittade en orange tröja med superhjältar på. Stoltaste killen i stan fick ta med den till kassan, betala och gå därifrån med en egen liten påse.

Köpte även ett vitt nagellack som stärker naglarna och gör spetsen vitare plus en ögonskuggspensel.

Nöjda och glada sitter vi nu i soffan och myser innan det blir dags för middagen.

Har jag nämnt att jag och Max förmodligen är halv-albinos? Vi är så bleka!! Ingen av oss tål solen speciellt bra heller...


Gårdagens middag blev torsk på grönsaksbädd med saffransås och färska sparrisar...med potatis naturligtvis :)


 

CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. Vad bra at du mutade Max med MC D. Han har verkligen bra smak vad gäller kläder......cool t-shirt.
    Och kul att man hitta till sig själv också nåt fint.
    Hmmm, jag ser att jag borde ha ätit oss dig igår.....det ser himla gott ut.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design