Mollys Srapbooking

Inne på Stampartic har vi idag en artikel om Mollys Scrapbooking. Mer om det kan ni läsa HÄR.

Vi fick jättesöta kit från gulliga Lilo. Jag fick ett som heter Shabby Linnéa och gjorde 2 inspirationskort.






Förstår inte varför jag inte använder det här motivet oftare...jag älskar det! =D



Förresten så har jag beställt ett nytt objektiv till min Canon så nu sitter jag och väntar vid brevlådan ;P ska bli så roligt att försöka få till fina bilder!! =D

Ha en riktigt mysig tisdag!!

CONVERSATION

8 kommentarer:

  1. YBERTYBER underbara kort!! Man blir ju bara såååå impad av dina fina och välgjorde kort....LÖV IT!! =)

    ha det så bra
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Wow, for noen fine kort! Nyydelig guttekort, lekkert farget Edwin og jeg elsker kalenderarket og pynten.

    Nydelig motiv på nr 2, såå fint og dypt, og sååå vakre blomster! :)

    Klem, Anne.

    SvaraRadera
  3. OMG, Malin, I love your cards!!! The card with Edwin is gorgeous and so impressive with all the beautiful details. That cute mouse is also colored to perfection....soooo cute! I think I have this image somewhere??!!!!
    Amazing cards, as always! Such talent!!!!

    SvaraRadera
  4. Both cards are super cute! I just love them
    Hugs Bonnie

    SvaraRadera
  5. Ursöta kort, båda två!
    Hoppas att allt är bra med dig!
    Kram, kram

    SvaraRadera
  6. Helt fantastiskt fina kort, båda två. Var kommer den fina textstämpeln från som finns på det översta kortet?

    Kram

    SvaraRadera
  7. Båda två är väldigt fina. Va' duktig du är!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design