Little big planet

För er som missa min nya vardagsblogg...ni hittar den HÄR =)

Det har varit lite stiltje på pysselfronten =( Har ingen inspiration alls, men den kommer väl så småningom...
Sjukdomarna har avlöst varandra härhemma och nu är jag riktigt less på sjukdagar kan jag lova. Idag har jag både magont och nästan ryggskott. Det känns som att minsta felvridning så smäller det :-/ Jag kan inte böja mig, inte lyfta saker...inte ens nysa! Det gör så förbaskat ont...

Men nog med gnäll! Idag ska jag visa en gubbe som jag virkade till Daniel i julklapp. Har inte visat den tidigare så nu är väl ett bra tillfället?

Den är från TVspelet Little Big Planet.



Har jag sagt att jag äääälskar mitt nya objektiv till systemkameran? JAG ÄLSKAR DET!!

Ha en fin onsdag!
Kram
Malin

CONVERSATION

4 kommentarer:

  1. Vilken liten söting du gjort =))Krya på dig!Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Ååååå sÃ¥ søt ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Åh guuuud vad söt! Jag älskar ju det spelet!

    SvaraRadera
  4. Så himla söt sackpot. >.<Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design