Något nytt

Inne på StampARTic har vi en tävling för februari. Utmaningen är att skapa något som man aldrig har gjort förut. Det kan vara en ny färgteknik, ny vikning osv.

Jag provade att göra ett såntdär kort som...eeeeh...jag vet inte vad det heter! Här är det iallafall ihopvikt ;)


Den här Magnolian gillar jag skarpt! Den är ju så söt =)


Så här ser det ut när man viker ut kortet



Jag har ju köpt lite nya dies!! Det kanske syns ;) Bland annat Magnolias små och stora blommor. Passar bra till kort där man inte kan dekorera så tungt. Köpte även Tim Holtz dies "staket" och vintage alphabet plus två spellbinders så nu jämarns blir det stansa rumpan av mig! =P

Och för er som missade vem som vann utlottningen så ligger det i inlägget under detta!! Tuuusen tac för alla söta kommentarer! Jag trodde inte att så många ville vara med i utlottningen =D Vilken överraskning!!

Nu ska jag gå och titta till sonen som sover...igen...han har nästan 40 graders feber =( Tur jag är ledig idag och imorgon och att sambon är hemma i helgen så jag kan jobba <3

Ha en mysig dag!
Kram
Malin

CONVERSATION

22 kommentarer:

  1. WOW....Malin, such a gorgeous creation!!!!!! Tilda looks amazing...colored to perfection!
    I love tri-shutter cards and yours is very impressive and elegant. Beautiful papers!

    SvaraRadera
  2. Helt fantastisk kort, tri shutter heter det om du lurer ;)
    Fantastisk fargevalg og din fargelegging er jo bare en drøm :)
    God bedring med Max!
    Klemmer fra Jill

    SvaraRadera
  3. Superfint kort verkligen!!!!
    Den stämpeln är också en av de få från magnolia jag tycker om. Jag har lite svårt för Magnolia annars. Jag vill gärna sätta på en mun så de inte ser ut som apor :)

    SvaraRadera
  4. Ååååååhhh noe så nydelig vennen min ♥ og fargene du har brukt er bare sååååå fine. Også lurer jeg veldig på hvor du har fått teksten på forsiden? Er det et stempel? Jeg vil så gjerne ha et slikt sukk!!!! Jeg blir alltid så inspirert når jeg kommer inn her hos deg.
    Håper det går bedre med Max.

    Hjerteklem fra Heidi ♥

    SvaraRadera
  5. Wowww What a wonderful card! Love the papers, love the style and your coloring is amazing!
    Have a wonderful day.
    Greetz Kizzy

    SvaraRadera
  6. Jätte fint!! Vet du vart man hittar en beskrivning till en såndär vikning får du gärna tipsa. Vill också ge mej på ett liknande kort.
    Hoppas sonen kryar på sig snabbt, hög feber är så jobbigt.
    kram/ Teres

    SvaraRadera
  7. Jättefint kort!! Jag älskar den kortvikningen och gör den titt som tätt =) Jag tycker det är det roligaste när kort ska göras att välja ut vilken vikning det ska ha =)
    Vad kul att fått köpa så många nya dies på en gång!!!
    Jag har en tutorial i min blogg Teres om du vill pröva denna roliga vikningen

    http://iffasscrap.blogspot.com/2011/12/trishutter-card.html

    SvaraRadera
  8. Men så underbart härligt fint kort!!
    Ha det gott....

    SvaraRadera
  9. wah i like this verry much in this pastel colours verry nice

    SvaraRadera
  10. Så nydelig, liker veldig godt de sarte fine fargene og nydelige Tilda, kjempfin bretteteknikk også.
    Klem Sissel

    SvaraRadera
  11. Jättefint!
    Läcker vikning.
    Gillar det jättemycket.
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Blev helt klart kanonfint!!

    SvaraRadera
  13. Woow... It`s fantastic! Really love it!
    Hugs, Barbara GR

    SvaraRadera
  14. Underbart snyggt kort!

    Krya på din son!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  15. Hej vännen, ett fint kort och en roligt vikning. Det är verkligen annorlunda.
    Hoppas att Max mår bättre.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  16. Vilket läckert kort! Gillar vikningen=) Finns det ngn mall?
    Ha en bra helg, hoppas att Max piggnar till snart.

    Kramisar Sandra

    SvaraRadera
  17. Himla läckert kort!! gillar verkligen vikningen;)

    Kram Linnea

    SvaraRadera
  18. Wow! Vilket otroligt vackert kort!

    SvaraRadera
  19. Superduperfint kort sötis!!!!!! <3

    SvaraRadera
  20. Wow, läckert scrappat och kortvikningen ser riktigt rolig ut.
    Den måste jag testa, tack för att du inspirerade mig!

    Jag hittade till din fina blogg via en annan scrappblogg. Många vackra alster att vila ögonen på här =D

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  21. Oj! Skrev jag en sån kort kommentar hos dig igår? Jag for nog allt ta å skämmas lite ;)

    Jag håller fortfarande med mig själv om att ditt kort är SUperduperfint!! :D
    Men måste även tillägga att jag rådiggar färgerna och vikningen! *nickar*

    TAck goding för dina ursöta ord inne hos mej! Din pepptalk hjälper verkligen och jag växer lite för varje gång jag hör att någon är stolt över mej :)
    Jag är allt lite stolt över själv också faktiskt *tihi* ;)

    Men usch då!!! -30! Verkligen kriminellt kallt juu!
    Det skulle visst ha varit runt den kylan hemma i Vimmerby också natten till idag..
    Tur att jag INTE var där imorse ;P
    Här var det bara 12 minusgrader enligt mobilens termometer..men den ljög säkert!
    För jag höll likt förbannat på att frysa ihjäl i morse! ...eller iallafall min stackars näsa å mina ben.

    Puss på nosen!!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design