Jisses...

Alltså Ikea kan konsten att köra slut på en helt och hållet. Sängen jag satt ihop var det värsta jag har satt ihop! Och då har jag satt ihop många jävliga grejer från ikea. Tog över 4 timmar, mer än 200 skruva, låsanordningar och annat vansinne som skulle sättas fast...för att inte tala om alla plankor! Ibland tog det 20 minuter bara till att klura ut vilken av plankorna som skulle på rätt plats. Varför inte bara märka varje planka med A,B,C osv..?

Max blev iallafall nöjd. Han sprang runt och halvskrev "vad glad jag är" hela kvällen. Det bästa av allt var att han sov i den i natt!!! Jag vaknade konstigt utvilad och pigg. Det var längesedan.



 

CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. Inget ont som inte har något gott med sig... *ler* Otroligt skönt att få sova i lugn och ro..

    Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design