Halsont och skitiga stugor

Vaknade för en timme sedan av att jag inte kan svälja :( har vaknat av och till sedan jag somnade vid 23...konstiga drömmar har avlöst varandra på löpande band och den jag kommer ihåg starkast är den senaste.

Drömde att vi var uppe i bergen i en skitig liten stuga med stup efter ena sidan. Det gick inte att låsa dörrarna och det blåste storm. Det enda jag hade i huvudet var Alice Coopers låt -Man behind the mask (fredag den trettonde) ;) men så vaknade jag av att halsen är helt igenmurad. Den är väldigt svullen (ja, halsmandlarna alltså) så det är lite motstånd när jag andas :-/

jag har så ont i halsen att jag helst av allt bara vill sova ett par dagar tills det är över!

NÃ¥gon som har ett bra "husmorstips" mot onda halsar?

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design