De bästa

Mina bästa vänner! Presentation från vänster; mr. pepsi Max flaska, fröken otrivin, junior mini catch licorice, mrs. Pepsi max glas, omperazol senior och fröken Ipren.



20120215-182615.jpg

Trodde faktiskt inte det var möjligt att man kan bli sämre i förkylningen 4 dagar in i den! Men halsen är som rosenbuskar, febern på över 38 efter Ipren och Alvedon, hostan är hård och hes... Jag är så trött på det här nu!

Förut ringde jag vårdcentralen och fick två nya recept utskrivna. En på adrenalinspruta och en på betapred tabletter. Idag så fick jag nässelutslag över hela huvudet och halsen, som man tydligen kan få vid hög feber sa sjuksköterskan.
Eftersom jag har fått en anafylaktisk chock tidigare så blir jag lite kall när jag får nässelutslag. Det fick jag den gången jag åkte ambulans till akuten. Fast då över hela kroppen och i näsa och mun. Det sänkte mitt blodtryck med mer än hälften så jag svimmade hela tiden.
Hur som helst så försvann utslagen efter någon timme i allafall :)

CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. Usch, stackars dig!! Inte alls trevligt. Önskar dig snabbt tillfrisknande!

    Du - Pepsi Max är min stooooora last. Kan dricka hur mycket som helst. Men gör det inte. Nu längre. Men ett par glas till helgmyset blir det allt.. *ler*

    Kramar

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design