Snabbis

Jisses vilken respons jag fick pÃ¥ mitt tidigare inlägg om min nya "icke pyssel" blogg =D Jag har fÃ¥tt bÃ¥de mail och fina kommentarer som gör mig alldeles varm i hjärtat! 
Min nya blogg är en rejäl "avlastningsblogg" där jag skriver om det mesta och uppdaterar ett par gånger om dagen. För er som inte har en aning om vad jag svamlar i så hittar ni min nya blogg här:


Den här bloggen är fortfarande kvar, naturligtvis! Här ska ju allt pyssel läggas upp ;)

Över till kortet jag har gjort efter Scrapgalens utmaning i CC'n. Den är gjord efter Lillblommans söta skiss =)



Ha en mysig tisdag!!

KRam
Malin

CONVERSATION

9 kommentarer:

  1. Vilket fint kort, och jag fyller inte ens ( inte än i alla fall )
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  2. Underbart fint kort. Ljuvliga detaljer och så fint färglagt. Att du bara kan klippa ut motivet sådär fint. Kvittar hur mycket jag övar så liknar det som om en nyfödd gjort det;=D!

    Gillar GILLAE dina andra blogg......du är en fena på att skriva. Du kanske skulle författa dig en alldeles egen bok??!!

    Kram till dig//Gunilla

    SvaraRadera
  3. Å, Malin, så fantastisk mye vakkert du har laget i det siste, du er jo helt enestående !! Nydelig fargelagte motiver, lekre papirer og flott pynt.
    Veldig hyggelig å komme innom din andre blogg også, du har en utrolig skjønn gutt :-) Du skriver også veldig bra, det er herlig lesning.
    Håper formen er veldig mye bedre :-) Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klem
    Turid

    SvaraRadera
  4. Såååå himla gulligt rosa litet kort!! Men så är det ju bästa malin som gjort det! ;)

    Kramen

    SvaraRadera
  5. Ja Din blogg var är toppen trevlig att titta in i. Men denna är ju klart bra den med. Underbart pyssel som vissas här som detta kort. TACK för detr.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Totally adorable....love this magnificently colored Tilda. So cute!!!! Such a fabulous design ...love the pocket with the two tags!

    SvaraRadera
  7. Härligt kort och som vanlgit dregglar jag över din färgläggning - du är SÅ duktig!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design